אישור פתיחת המסעדות; אדלשטיין: "החלטות ועדת הקורונה יובילו לסגר מלא"

איתי גדסי 1 Comment on אישור פתיחת המסעדות; אדלשטיין: "החלטות ועדת הקורונה יובילו לסגר מלא"

שר הבריאות יולי אדלשטיין תקף בסיור בבית חולים רמב"ם בחיפה את התנהלות ועדת הקורונה ואמר כי "החלטות ועדת הקורונה יובילו לסגר מלא במדינה; אם נקיים מאבק על כך ענף – ההתדרדרות תהיה של כולנו"

שר הבריאות יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר היום (שלישי) בבית החולים רמב"ם בחיפה. בין היתר ביקר במחלקת קורונה תת קרקעית אותה מכינים למקרה הצורך, שם צפה בתרגיל מיוחד בטיפול בחולה קורונה. משלכת השר נמסר כי בהמשך היום השר יבקר גם בבית החולים לניאדו בנתניה.

במהלך תדרוך לתקשורת שקיים לאחר התרגיל התייחס השר להחלטות ועדת הקורונה של הכנסת ועל ההישג שלו מאתמול לתגבור מערכת הבריאות ב – 2,000 אחים ואחיות, ב-400 רופאים ובתקצוב של מיליארדים למוכנות לטיפול בקורונה.

"מיום כניסתי לתפקיד דיברתי על הצורך בתגבור המערכת הרפואית", אמר השר אדלשטיין "ואני שמח לומר שמאתמול, לאחר שיחה עם שר האוצר, סיכמנו שנוכל לקלוט עד 400 רופאים חדשים. בנוסף, ביום הקשה מאוד לאחים ולאחיות, שעם כל הקושי החליטו לשבות מסיבות מוצדקות, לא כהתרסה וכדרישה לתנאי יתר אלא בדרישות חיוניות – הצלחנו להביא בשורה של תוספת 2000 תקנים בבתי חולים ובקהילה". "כל מי שייקלט במערכת ייקלט לצמיתות. האחיות נכנסות על מנת להישאר. איננו משחקים בבני אדם", הדגיש השר.

אדלשטיין בסיור

אדלשטיין ציין "אני לא משלה את עצמי. זה לא סוף הדרך. מערכת הבריאות בישראל הורעבה עשרות שנים ואנחנו בתחילת הדרך לייצוב המערכת והבאתה לסטנדרטים של מדינות שאנחנו רוצים להשוות אותנו אליהן".

שר הבריאות התייחס לשאננות הציבורית ואמר "לא יודע מהיכן נובעת האופטימיות של כמה אנשים שמדברים על האטה בקצב העליה. המספרים עדיין מאוד מדאיגים. לצערי אנחנו מתקשים להעביר הגבלות מינימליות במשק. מתפתחים מאבקים על כל דבר. אני מבין את תחושת האזרחים שחשים בלבול. הדבר לא נובע מהחלטות משרד הבריאות. הבלבול נוצר ממאבקים שמתפתחים בממשלה ובכנסת".

לדבריו "הקורונה לא מבדילה בין ימין לשמאל, קואליציה ואופוזיציה. המאבק משותף לכולנו. אין שני צדדים למתרס. כולנו באותו צד מול הנגיף".

השר תקף את התנהלות ועדת הקורונה, שאישרה היום את פתיחת המסעדות לאחר החלטתה הממשלה לסגור אותן "ההתנהגות של ועדת הקורונה תביא אותנו בעל כורחנו לסגר מלא במדינה. כשעל כל ענף אנחנו מתחילים במאבק קשה על מקום ישיבה זה או אחר ההתדרדרות תהיה של כולנו".

עוד אמר "לבי עם כל אנשי העסקים. הם חייבים לקבל סיוע משמעותי ביותר מהאוצר. אבל אם באמת רוצים סיבה לאופטימיות על כולנו להתגייס להורדת אחוזי ההדבקה. כך נוכל להגיע למספרים עליהם נוכל להשתלט ונלמד לחיות בשגרת קורונה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ה'שאשא' הזו צרה צרורה שתביא אלינו עלייה במספר הנדבקים והמתים !!!
    מי בכלל מינה אותה ? הוא זה שצריך לזרוק אותה עכשיו !!!
    שאשא ????